Az oldal betöltése...

Házirend

 

TISZTELT VENDÉGEINK!

A Balaton Hotel Siófok személyzete mindent megtesz annak érdekében, hogy itt tartózkodásuk, pihenésük szállodánkban elvárásaiknak mindenben megfelelő legyen. Ezért kérjük Önöket, hogy szobafoglalás esetén az alábbiakban foglaltakat tudomásul venni, illetve betartani szíveskedjenek.
 

LÁTOGATÓK 

A szálloda egész területén csak a recepción regisztrált személyek tartózkodhatnak, ezért látogatókat a Vendégek nem fogadhatnak.


ETIKETT A HOTELBEN 
 

  • Kérjük, hogy tartsák tiszteletben a többi Vendég nyugalmát és hangoskodással azt ne zavarják. Különös tekintettel figyeljenek egymás nyugalmára 22:00 és 06.00 óra között.
  • A szobákba és az emeleti folyosókra matracokat, rollert, kerékpárt felvinni tilos! A matracokat a télikert mellett elhelyezett matractárolóba kérjük elhelyezni, a rollereket és a kerékpárokat pedig az erre kijelölt helyre.
  • A szálloda épületében tilos a dohányzás! A szállodai szobákban e szabály megszegése esetén a szobába bejelentkezett vendégek 150 EUR kártérítés fizetésére kötelezhetők. Dohányzó vendégeink a szállodánk parkoló felőli bejáratától 5 méterre kijelölt területen gyújthatnak rá.
  • Kérjük Önöket, hogy éttermünket megfelelő öltözetben látogassák!
  • Az étteremből étel kivitele nem lehetséges. Az éttermi felszereléseket és ételeket a szobákba nem lehet felvinni!
  • A szobák és a szálloda felszerelési tárgyait azok területéről kivinni tilos! Kérjük, hogy a szálloda eszközeit rendeltetésszerűen használják. Károkozás esetén a kár okozója vagy annak törvényes képviselője köteles a kárt megtéríteni.
  • A szállodába alkoholos ital behozatala nem megengedett. A behozott alkoholos italok után – mennyiségtől függetlenül – szervizdíjat számítunk fel a szálloda által alkalmazott árrés alapján.
  • A szálloda területére más forrásból származó ételt, ital behozatala nem megengedett.
  • A szálloda területén 18 éven aluliak szeszesitalt nem fogyaszthatnak.
  • A wellnessrészlegre, illetve a partra ital kizárólag műanyag pohárban vihető ki.
  • A szálloda jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó szerződést azonnali hatállyal felmondani, ha a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott szobát (vagy a szálloda más területeit, egyéb eszközeit) illetve nem tartja be a szálloda biztonsági előírásait, rendjét.


BIZTONSÁG

 

  • A szálloda közösségi területein elektronikus megfigyelőrendszer működik vagyonvédelmi és biztonsági céllal.
  • A Vendégek értékeiért csak a recepció területén található széfben történő elhelyezés esetén vállalunk felelősséget.
  • A szoba elhagyásakor kérjük ügyeljenek a szobaajtó bezárására!
  • A talált tárgyakat kérjük a recepción leadni!
  • A tűz és balesetvédelmi szabályok betartása minden Vendég számára kötelező!
  • A szálloda épületében elhelyezett kézi tűzjelző berendezések indokolatlan használata miatti károkért a kár okozója, vagy annak törvényes képviselője anyagi felelősséggel tartozik!
  • A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni, otthonról hozott kávéfőzőt, vízmelegítőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket (kivéve elektromos borotva, hajszárító) üzemeltetni tilos! Vasalási igényüket kérjük a recepción szíveskedjenek jelezni, melyhez eszközöket biztosítunk.
  • Kérjük, hogy saját biztonságuk érdekében a tűzvédelmi szabályokat és menekülési tervet érkezés után olvassák el a szobai bejárati ajtón található információs lapon.
     


KISÁLLATOK

Háziállat hozható, 15 000 Ft/nap ellenében. Kérjük, csak barátságos, a többi vendég nyugalmát nem zavaró háziállatukat hozzák magukkal! Állat a wellnessrészleg és az étterem területére egészségügyi okokból nem vihető be!


Házikedvencének (kutya) biztonságos elhelyezéséhez kérjük, vegye igénybe az alábbi kutyapanzió szolgáltatást Siófokon:

Siófoki Kutyás Központ
Telefon: +36 30 733 9505
E-mail: info@kutyaskozpont.hu
http://www.kutyaskozpont.hu/

 

Végezetül kérjük kedves Vendégeinket, hogy a szálloda működésével, a szállodai szobával, vagy más Vendégek viselkedésével kapcsolatos bármilyen észrevételüket a recepción haladéktalanul jelezni szíveskedjenek, hogy amennyiben lehetséges, a megoldás a lehető leggyorsabban megszülethessen. Utólagos észrevételeket nem tudunk hatékonyan kezelni. Segítségüket, együttműködésüket előre is köszönjük!



Kellemes időtöltést kívánunk szállodánkban!